Vnitrostátní zásilka nebo poštovní poukázka:
Odesílatel nebo adresát mohou do 1 roku od podání u kterékoliv pošty reklamovat dodání zásilky; poškozenou zásilku lze reklamovat pouze 2 pracovní dny po dodání.
Reklamující obdrží výsledek reklamačního řízení do 30 dnů od přijetí reklamace.
Uplatněný nárok na náhradu škody musí být vyřízen do 15 dnů.
Zásilka z/do zahraničí:
Odesílatel nebo adresát mohou do 6 měsíců od podání u kterékoliv pošty reklamovat dodání zásilky; poškozenou doporučenou zásilku je možné reklamovat přímo při dodání zásilky, u ostatních zapsaných zásilek lze poškození reklamovat do 2 pracovních dnů po dodání.
U služby EMS do zahraničí jsou lhůty pro podání reklamace uvedeny pro jednotlivé země v "Poštovních podmínkách služby EMS do zahraničí".
Reklamující obdrží výsledek reklamačního řízení do 3 měsíců od přijetí reklamace.
Poštovní poukázka do zahraničí:
Odesílatel nebo adresát mohou do 6 měsíců od podání u kterékoliv pošty reklamovat dodání poukázané peněžní částky.
Reklamující obdrží výsledek reklamačního řízení do 2 měsíců od zahájení reklamace.