Vážení spoluobčané,
pro rezervaci prostor nově zrekonstruovaného kulturního domu můžete využít emailovou adresu: rezervacekd@otice.cz, nebo telefonní kontakt na správce KD Annu Kuzníkovou: +420 733 552 326.
Poplatky za servisní služby spojené s provozem budovy činí:
- poplatek za sál 15000,-Kč, kterékoli přísálí za 5 500,-Kč a pouze kuchyň za 5 000,-Kč,
- poplatek za celý KD činí 25 000,-Kč,
- poplatek za sál s přísálím činí 18 000,-Kč,
- poplatek za sál s kuchyní činí 17 000,-Kč,
- poplatek za sál s přísálím a kuchyní činí 20 000,-Kč,
- poplatek za sál a dvě přísálí činí 20 000,-Kč,
- poplatek za přísálí s kuchyní činí 7 500,-Kč,
- poplatek za kuchyň, zahradu a WC činí 10 000,-Kč,
- poplatek za kteroukoli části KD za účelem konání pravidelné zkušební, nebo pravidelné tréninkové činnosti se stanovuje ve výši 100,-Kč na hodinu.
Pro občany Otic, zaměstnance obce Otice a spolky se sídlem v Oticích se stanovují tyto slevy:
- 50 % pro pořádání svatební hostiny v případě, že se jedná o 1. svatbu občana Otice,
- 50 % pro pořádání hostiny u příležitosti křtu dítěte s trvalým pobytem v Oticích,
- 50 % při životním jubileu 40, 50, 60, 70, 80, 90 let, 100 let a to na jednu akci,
- 70 % při pořádání smuteční hostiny, pokud byl zemřelý občan Otic,
- 80 % pro spolkový ples a pro výroční jednání spolku 1x ročně,
- 90 % pro spolkové akce, kde je dobrovolné vstupné,
- od nájmu jsou osvobozeny akce pořádané základní školou, pokud se na nich nevybírá vstupné a obecní akce. O jednotlivostech nepostižených tímto usnesením rozhodne individuálně rada obce.
Vratná kauce činí 10 000,-Kč. V případě poškození objektu, nebo zařízení a vybavení KD bude škoda umořena z vratné kauce až do výše škody. Pokud škoda převýší výši vratné kauce, bude na žadateli vymáhán zbytek škodné částky až do pokrytí nákladů na odstranění škody.
