Obec Otice
Obec Otice

představení obce Otice

Obec se nachází v předhůří Nízkého Jeseníku. Páteří území je řeka Hvozdnice. Otice nejsou typickou obcí vesnického charakteru, mají spíše charakter vzdálenějšího předměstí Opavy, kam se s oblibou stěhují právě lidé v Opavě pracující.

Vydání veřejného výpisu údajů z Registru osob prostřednictvím CzechPOINT@home

3. Pojmenování (název) životní situace

Vydání veřejného výpisu údajů z Registru osob prostřednictvím CzechPOINT@home

4. Základní informace k životní situaci

Systém základních registrů slouží k dosažení rychlejšího a spolehlivějšího poskytování služeb státní správy nejširší veřejnosti a umožňuje občanům a podnikatelským subjektům jednoduše a rychle komunikovat s úřady, státní správou a územní samosprávou.

Registr osob:

Obsahuje referenční údaje o právnických osobách, podnikajících fyzických osobách nebo orgánech veřejné moci.

Na základě vyplnění žádosti (formuláře) v rozhraní CzechPOINT@home a jejím následném zaslání prostřednictvím Informačního systému datových schránek, je vydán veřejný výpis údajů z Registru osob.

Požadovaný výpis z Registru osob je automaticky zaslán do datové schránky žadatele.

Výpis obsahuje identifikaci žadatele. Dále obsahuje údaje z Registru osob o požadované osobě nebo subjektu.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Žádost může podat:

  • žadatel z datové schránky fyzické osoby,

  • žadatel z datové schránky podnikající fyzické osoby,

  • žadatel z datové schránky právnické osoby.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Postup podání žádosti o zřízení datové schránky je zveřejněn na webových stránkách Datových schránek.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Řešení životní situace se zahajuje vyplněním formuláře, který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).

8. Na které instituci životní situaci řešit

V této životní situaci nedochází k přímé komunikaci žadatele s úřady státní správy. Žádost je podávána prostřednictvím webového formuláře.

Žádost lze podat také přímo na kontaktním místě veřejné správy Czech POINT.

9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

 

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Při elektronickém způsobu zaslání žádosti žádné. Totožnost žadatele se ověřuje prostřednictvím přihlášení do datové schránky.

V případě podání žádosti na kontaktním místě veřejné správy Czech POINT je třeba se prokázat občanským průkazem nebo cestovním pasem.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Formulář "Veřejný výpis údajů z Registru osob" je k dispozici na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Vydání veřejného výpisu údajů z Registru osob prostřednictvím CzechPOINT@home není zpoplatněno.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Podaná žádost je vyřízena okamžitě, resp. v závislosti na dostupnosti registru.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Žádost se podává prostřednictvím formuláře, který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).

17. Podle kterého právního předpisu se postupuje

Zákon č. 111/2009 Sb., o základních registrech, ve znění pozdějších předpisů

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

Není možné podat opravný prostředek.

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností

Sankce nejsou stanoveny.

23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě

24. Související životní situace a návody, jak je řešit

  • Vydání výpisu údajů z Registru obyvatel prostřednictvím CzechPOINT@home

  • Vydání výpisu o využití údajů z Registru obyvatel prostřednictvím CzechPOINT@home

  • Žádost o změnu údajů při zjištění nesouladu v Registru obyvatel prostřednictvím CzechPOINT@home

  • Vydání výpisu údajů z Registru osob prostřednictvím CzechPOINT@home

  • Vydání výpisu o využití údajů z Registru osob prostřednictvím CzechPOINT@home

  • Žádost o změnu údajů v Registru osob prostřednictvím CzechPOINT@home

  • Žádost o poskytnutí údajů třetí osobě prostřednictvím CzechPOINT@home

  • Žádost o odvolání poskytnutí údajů třetí osobě prostřednictvím CzechPOINT@home

28. Popis byl naposledy aktualizován

19.11.2014

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

rozšířené vyhledávání

obecní úřad

Stav řeky Hvozdnice

25.4.2024 23:30

Aktuální výška:

100 cm

Oznámení lékařů

Pracovní doba  MUDr. Vašíkové a 

MUDr. Cihlářové, 

oznámení o dovolené

Více informací

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE:6
DNES:1319
TÝDEN:3167
CELKEM:1614911

Mobilní aplikace

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu na svých chytrých telefonech. Využívejte naši novou mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Odstávka elektřiny

ČEZ Distribuce – Plánované odstávky

Portál občana

.

Přijímejte a posílejte datové zprávy, spravujte své údaje ze základních registrů,  ukládejte a spravujte své doklady a dokumenty. 

Svoz odpadu

Duben 2024
Po Út St Čt So Ne
1 2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17 18
19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
29 30
1 2 3 4
5

Projekt číslo: 115D312040111, Identifikační číslo EIS: CZ.05.1.24/0.0/0.0/16_035/0002187
„Protipovodňová opatření obcí Otice a Dolní Životice“
Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií - Fondem soudržnosti v rámci Operačního programu Životní prostředí.

Spřízněné obce

Udržujeme úzké spojení s obcemi:Čechynce (Slovenská Republika) Borki Wielke (Polsko)

mapa